News:

Ilmoita osoitetietosi Lindalle yksityisviestinä jäsentietojen päivitystä varten!

Main Menu

Otetaan vastaan rakennustarvukkeita ym.

Started by xjxj, 08.02.12 - klo:21:20

Previous topic - Next topic

xjxj

Kerhohuonetta suunnittelin tuossa tallilla pyöriessä ja budjetin ollessa lähellä nollaa niin laitetaan kerjuu käyntiin. :P

Kaikenlainen ja kuntoinen 2"x2" , 2"x4" Ja 4"x4" menisi runkoon...

Ja vesivaneria lattiaan, tai jotain muuta vastaavaa...

Pituutta tarvitsisi olla puutavaralla alkaen 2 metriä ettei menisi ihan askarteluksi.

Jos löytyy ylimääräisiä palikoita niin soittoa vaikka minulle 044 917 56 39
tai ihan kenelle vain talliporukassa mukana olevalle niin keräillään tarvikkeet talteen.

Ja tämähän tulee sitten joskus valmistuessaan koko kerhon kokouksia ja muita kekkereitä varten. ;)

(Itse lahjoitin jo pienen nipun kakkosnelosta ja naulat+ruuvit mitä löytyy joutaa kanssa tuohon projektiin.)

Skifo-79

Taitas löytyy pikkasen noita kaikkee.

Kekkereitä ootellessa :o
Spessun Fixi, Can-Am 650 Outlander -12  Hyundai Santa Fe -06

xjxj

Quote from: Skifo-79 on 08.02.12 - klo:21:47

Olitkin jo ehtinyt soitella, kokeillaan yhteyksiä uudestaan päiväsaikaan. :P

Jr 4x4

Quote from: -Jarkko- on 08.02.12 - klo:21:20
Kerhohuonetta suunnittelin tuossa tallilla pyöriessä ja budjetin ollessa lähellä nollaa niin laitetaan kerjuu käyntiin. :P

Kaikenlainen ja kuntoinen 2"x2" , 2"x4" Ja 4"x4" menisi runkoon...

Ja vesivaneria lattiaan, tai jotain muuta vastaavaa...

Pituutta tarvitsisi olla puutavaralla alkaen 2 metriä ettei menisi ihan askarteluksi.

Jos löytyy ylimääräisiä palikoita niin soittoa vaikka minulle 044 917 56 39
tai ihan kenelle vain talliporukassa mukana olevalle niin keräillään tarvikkeet talteen.

Ja tämähän tulee sitten joskus valmistuessaan koko kerhon kokouksia ja muita kekkereitä varten. ;)

(Itse lahjoitin jo pienen nipun kakkosnelosta ja naulat+ruuvit mitä löytyy joutaa kanssa tuohon projektiin.)

Minkälaista toimistoa suunnitteilla? Pitää tulla joku kerta vilkuileen jos vaikka keksis jotain hyviä ideoita ja löytyskin kampetta hyvään tarkotukseen.
WUOKSI OFF ROAD

xjxj

Tervetuloa milloin vain, luurilla vaikka varmistaa että joku paikalla niin ei tule turhia koukkauksia tänne syrjäkylille. :)

Mr.Paddington

Quote from: -Jarkko- on 09.02.12 - klo:09:10
Quote from: Skifo-79 on 08.02.12 - klo:21:47

Olitkin jo ehtinyt soitella, kokeillaan yhteyksiä uudestaan päiväsaikaan. :P

Normi yhteydet. :D
Otetaan harrastuksesta kaikki irti!
Mehtässä kuuluu räksettä ja kolinaa.
Cana siellä Padin alla pärisee.