News:

Huom! Ilmoita Lindalle yksityisviestillä, haluatko laskun paperilla vai sähköisesti

Main Menu

5.9.2009 Roudariruisinki "saunailta"

Started by dobe, 24.08.09 - klo:11:07

Previous topic - Next topic

dobe

Tuo RoudariRuisinki ry:n
PJ soitteli ja ilmeisesti pyysi laittelemaan hieman infoa,
Eli näillä näkymin tuo pidettäväksi luvattu saunailta on 5.9.2009 , eli viikkoa aikaisemmin kuin mitä alunperin oli puhetta (rrry:n kokouksissa).

Saunominen jne toiminta alkaa klo 15:00 ja päättyy 21:00. Saunaillan pitopaikka, oliko tuo nyt joku Rauhan kyläyhdistyksen sauna tms.

Ilmottelen tarkemmin, kun joku kertoo mikä tuo paikkan virallinen nimi oli / tahi osoite, mutta siellä jossain Rauhan rannassa on.

Päivämäärä ja kellonaika tuossa ainakin oikein... Tarjolla tiettävästi ainakin vodkaa..ja toivon mukaan lämmitetty sauna... ;)

McRover

Enpä muista osotetta, mutta löytänen perille ja oon mennossa

---> VOIPA OLLA ETTÄ OON SILLOIN AUTON KANSSA LIIKKEELLÄ  (känni varaus...)

dobe

Eipä ole mitään tietoa, kuka edes ns vastuussa tuosta järjestämisestä. Minulle kulkeutunut tieto on tuo mitä tuossa on, ja se että Ruisingin PJ luvannut tarjota / sponssata votkaa.. RR:n puolesta tuosta kun on infottu tasan tarkkaan yhdistyksen foorumilla, jonne ole jokainen jäsen edes vaivautunut tekemään edelleenkään tunnuksia, osa tosin yrittää kovasti mutta kun eivät tajua lähettää ylläpidolle ilmoitusta tehdystä tunnuksesta niin ne menee kerran kuussa sitten deletellä, ne mitä ei ole aktivoitu / joiden aktivointia ei ole erikseen pyydetty spostilla. Sama käytäntö nykyisin tälläkin foorumulla.

vepele

A A soitteli minulle eilen saunailta asiasta ja kertoi,että saunailta on
05.09.2009 Rauhan rantasaunalla alkaen klo 15.00.
Worryn jäsenet kutsuttu mukaan.
Tarjolla ruokaa,juomaa ja lämmin sauna,sekä hyvää seuraa.
RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet

WUOKSI OFF ROAD

LA CH31  TT

vepele

Yritetään enskerrall päästä,eihän ne juomat piloille mee
RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet

WUOKSI OFF ROAD

LA CH31  TT