News:

Jos et ole saanut laskua jäsenmaksusta, laita viestiä lindalle, linda@wuoksioffroad.com

Main Menu

Äitienpäivä viikonloppuna perinteinen kevätajelu rajan taakse

Started by PikkuMyy, 22.03.15 - klo:10:49

Previous topic - Next topic

PikkuMyy

Pientä aktiviteettia havaittavissa pajotusrintamalla....

Äitienpäivä viikonloppuna olisi ajatusta lähteä Venäjän teiden kuntoa tarkistelemaan ja tietysti tarkistamaan Laatokan jäätilanne  ;D

Tikkat3 ainakin lähdössä perjantaina, näillä näkymin ilman vakituista harhaanjohtajaa.
Vakituinen harhaanjohtaja ajelee lauantaiehtoona Riiskaan, jos saapi jostain vieressä höpöttäjän  8)
"Minä olen niin pieni, ettei minulle voi koskaan käydä mitään"

vepele

Rangella tai Jeepillä,mut mukana kuiteskii.
Perjantain lähtöön ois tarkotus keretä
RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet

WUOKSI OFF ROAD

LA CH31  TT

hessupossu

Pittäähä sitä sussukii yrittää taas rikkoo. Jospa sitä kerkeis koristemuovitki kiinnittää ku pääs viimeks irtoo. ;D

PikkuMyy

Quote from: hessupossu on 05.04.15 - klo:20:59
Pittäähä sitä sussukii yrittää taas rikkoo. Jospa sitä kerkeis koristemuovitki kiinnittää ku pääs viimeks irtoo. ;D

Elä suotta kiinni laita, ne lähtee kuitenkin taas irti  ;D

Rälläri

täältäkin vois lähtee kattelee maisemia toitsalla  :P

hessupossu

Quote from: hessupossu on 05.04.15 - klo:20:59

Jakokettinki vaihettu, enää pitäs lattia tehä ja maalata. Voip tuo sisustuksen asennus jäähä reissun jälkipyykkii, mut paremmiha tuol nukkuu mahtuu ilma ylimmääräsii jakkaroita. Koristemuovit ja takapuskuri viel himppa jännittää kerkeekö mukaan ;D

PikkuMyy

Elikkäs pe. 08.05.- 15 olis tarkotus iltäpäivän/illan aikana mennä yli ja yöpyä luonnon helmassa jossain ajomatkan päässä. Lauantaina kalustosta riippuen sopivia? uria pitkin kohti Riiskan lahtea, jossa taas pitäis yöpyä. Sunnuntaina Suomeen päin, jotta maanantaix töihi ehtii  Mukaan mahtuu viettämään äitienpäivää luonnossa!  ;D

TikkaT3:lla on apparin paikka vapaana perjantain lähtöön.

PikkuMyy lähteepi lauantaiehtoona Kerttulilla kohti Riiskaa, apparin paikalle on alustava varaus Seejiillä

PikkuMyy

Lauantaina iltapäivästä/alkuillasta olis tarkoitus mennä.

Hyvin mahtuu tien päälle joku toinenkin kulkine, suuntana Laatokan ranta  ;D

Perjantaina taitaa olla 4 kulkinetta menossa.

Pasakakku

Löyty toi soratie sahvaari Auto liijan myöhään ei kerkee tähän lähtöön laittaa katsastus kuntoon  :-[ mut kesemmällä sit uuvestaan.

PikkuMyy

Kiitokset pojille reissuseurasta, lystiä oli  ;D

Kerttulin & ohjastajan neitsytreissu meni aika putkeen, molemmat päätyi suht ehjänä kotiin. Sainpahan takastullessa niin nopean tullikäsittelyn et apari sai/joutu kävelemään taxfreelle  ;D

Seejii

Kiitoksia hyvästä seurasta ja safarin järjestämisestä.
Riiskanlahtea ja uusia tieuria nähty :)
Valokuvia?
Jeep V8
Wuoksi Offroad

PikkuMyy

Quote from: Seejii on 11.05.15 - klo:22:17
Kiitoksia hyvästä seurasta ja safarin järjestämisestä.
Riiskanlahtea ja uusia tieuria nähty :)
Valokuvia?

Sattuneesta syystä, mie en  montaa kuvaa saanu  ;D