News:

Ilmoita osoitetietosi Lindalle yksityisviestinä jäsentietojen päivitystä varten!

Main Menu

WorryCrossi 2014 1.11.2014

Started by Patu925, 15.09.14 - klo:22:19

Previous topic - Next topic

Skifo-79

Paas dope miullekii tulemaan kaavake spostiin. kyllähän se on vissiin taas käytävä särkees jotaki.
Spessun Fixi, Can-Am 650 Outlander -12  Hyundai Santa Fe -06

dobe

Quote from: Skifo-79 on 27.10.14 - klo:11:49
Paas dope miullekii tulemaan kaavake spostiin. kyllähän se on vissiin taas käytävä särkees jotaki.

Muuten laittaisin, mutta ei mulla sellaisia ole :) Tosin helpottaisi varmaan hommaa ihan hemmetisti. Onneksi minun päänvaiva on vain ne radalla ympyrää pörräävät kulkineet, tai oikeestaan monta kertaa ne minut ohittaa.

Kannattanee Patun suuntaan huudella aiheesta, yhteystiedot löytynee tämän ketjun toisesta viestistä.

Patu925

Sori, huonosti on tullu tätä vitjaa (foorumia) seurattua.

Panu on listalla nyt.

Dobelle terkkuja että jokainen kisaaja pysähtyy kiltisti kierroksenlaskun kohdalla ja huutavat kilpailunumeron. Näin olen päättänyt. Jos vai sulle käy... :)

vepele

Quote from: Patu925 on 30.10.14 - klo:18:27
Sori, huonosti on tullu tätä vitjaa (foorumia) seurattua.

Panu on listalla nyt.

Dobelle terkkuja että jokainen kisaaja pysähtyy kiltisti kierroksenlaskun kohdalla ja huutavat kilpailunumeron. Näin olen päättänyt. Jos vai sulle käy... :)

Ongelmahan eioo toss kierrosten laskuss,vaan tossa ennakkoon tunnistautumisessa eli ilmopapereiden täytössä.
Mielestäni turhaa toi pysähtyminen,kun kuiteskii kierroslasku paikka on järkätty hitaaksi
RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet

WUOKSI OFF ROAD

LA CH31  TT

dobe

Juu kierrosten lasku ei ole ongelma, ei ole ollut aikaisempinakaan vuosina. Vaan ongelma on se ennakkoilmo / kuski tietolappujen käsittely siel paikan päällä ( joka on jokseenkin perseestä / hidasta :) + se että allekirjoittaneelle ventovieraat ihmiset alkaa tuputtamaan euroja ( varsinkaan kun ollut tietoinen mistään ilmoittautumismaksuista )

Allekirjoittaneelle kun riittää seuraavat tiedot.

- Kulkineen numero / joku muu tunnistettava tieto
- Kuljettaja + Apukuljettaja

Kumman hyvin noi mönkijätkin viimevuonna erotti toisistaan vaikka taisi olla tyyliin 3 punaista ja 1 keltainen kisaamassa:)

Seejii

Kiitos kaikille osallistujille!
Aika hyvät kisat työ saitte tehtyä!  :)
Jeep V8
Wuoksi Offroad

wes

Vilkaiskaapa päivän aviisi uutis-vuoksesta...kiva juttu worrycrossista...siis torstain numero 7.11.2014.
Mitsu L200 Magnum -04, Can Am 400 XT -05,
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD -04 
Mörkö Oy:n toinen osakas...se rumempi

WES

Patu925

Kun ei tuu lehtii ni valokuva jutusta ois kiva... :)

EDIT:

http://www.uutisvuoksi.fi/page.php?page_id=242

Digilehteen pääsee tunnuksella uutisvuoksi@uutisvuoksi.fi. Salasana: digilehti

Skifo-79

Spessun Fixi, Can-Am 650 Outlander -12  Hyundai Santa Fe -06

BrokeBackMountainMan

Paperi lehti tuosta jutusta näpeissä! Etusivulle puol sivuu tiisausta jutusta isolla kuvalla bio turbo hilusta, vai mikä se olikaan? Itse juttu sivulla jutun päällä puolen sivun kokoinen kuva mud deerestä ja jutun kanssa siis sivu uhrattu MEIDÄN tapahtumalle!!!

linda

Jos joku tietää jonkun, jonka lapselta puuttuu vasemman puolen Lassie-rukkanen, ni ottakoon yhteyttä minuun.