News:

Ilmoita osoitetietosi Lindalle yksityisviestinä jäsentietojen päivitystä varten!

Main Menu

Soratie sahvaari "siviili"autoille (ussr) Taas 29-31.08

Started by tikkat3, 27.04.14 - klo:20:14

Previous topic - Next topic

tikkat3

;DOlis tarkotus tossa äitienpäiväviikonloppuna 09.- 11. 05 -14 lähteä suunnilleen siviiliauto reissulle naapuriin. Käydä tarkistamassa Laatokan veden lämpö, ja katella muutenkii maisemii. Suot, ja muutenkin hyvät maastot kasvavat tunnetusti aivan reitin varressa, jos enempi luontoon kaipuu yllättää. Letkassa on hyvin vielä vapaita paikkoja kulkineille jäljellä. Rajasta ylitystä suunniteltu pe alkuillasta, ja yöpyminen luonnossa teltoissa/autoissa, eka yö todennäkoisesti Riiskan tunnetuilla hiekkarannoilla. Paluu jossain kohtaa sunnuntaita.

vepele

Mie ja Reetu,Tikka kera Pikku Myyn lähdössä ja tilaa ois muillekin.
RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet

WUOKSI OFF ROAD

LA CH31  TT

vepele

Eipä vissiin porukoita kiinnosta taistelutantereitten katselu ja kevyt offailu samalla Hyvässä Seurassa

WUOKSI OFF ROAD

LA CH31  TT

aslakki

Kiinnostaa kyllä mut taitaa tuo ladoga syödä reissupäivät aika tarkalleen ::)
"patrolmies" -tuukka
WORRY

hessupossu

Voisha sitä suitsan iskarit käyä lopullisesti rikkoo jos ei letka pahemmille "oikoreiteille" eksyis ???

vepele

Quote from: hessupossu on 02.05.14 - klo:21:03
Voisha sitä suitsan iskarit käyä lopullisesti rikkoo jos ei letka pahemmille "oikoreiteille" eksyis ???

Sekaan vaan,itekin lähen ihan toll siviili jeepillä

WUOKSI OFF ROAD

LA CH31  TT

PikkuMyy

Jokos Hessulle on löytyny apparia?

Letkan jatkoksi mahtuu vielä  :D
"Minä olen niin pieni, ettei minulle voi koskaan käydä mitään"

hessupossu

vepele

WUOKSI OFF ROAD

LA CH31  TT

vepele

Kotiuduttu,hauskaa oli,KIITOS reissussa mukana olleille.
Kuvia varmaankin ilmestyy jossain vaiheessa.

WUOKSI OFF ROAD

LA CH31  TT

PikkuMyy

Kiitos seurasta mukana olleille! Hauskaa oli ja kelit suosi  :D
Kuviakin tuli räpsittyä jonkin verran. Suurempi vinssaussessio jäi tietenkin kuvaamatta, kun kuvaaja taaplasi ees taas mutelikossa yms.
Tuolta löytyypi räpsyjä: https://plus.google.com/photos/116127500232794606944/albums/6012408658185213809?authkey=CLTq4cKGg6n-Ew
"Minä olen niin pieni, ettei minulle voi koskaan käydä mitään"

aslakki

"patrolmies" -tuukka
WORRY

hessupossu

Juu kiitti seurast. Hyvii oli kuvat. Alussa susukissa olevien teknisten murheiden jälkeehän matka oli erinomainen. ;D
Murheethan oli  että ei enää koskaan ikinä lasipulloja reissuun, koliseva avain nippu ja häiritsevä kilinä mikä paikantui keskikonsolissa oleviin kolikoihin. :'(

vepele

Taas,ois tarkotus mennä päivät 29-31.08 kuluvaa vuotta,sekaan sopii ja reittiehdotuksii otetaan vastaan.
Matkan johtajana Karri ja myömuut koitetaan kestää perässä. ;D
Jos nyt mentäs vaikk Svetosta ylöspäin?
Tarkotus ois siviiliautoilla,mut eimitään asvaltti ajoo eli saattaa tulla sattumiikin ja mutaa,mut kuiteskii suht "helppoo"reittii

WUOKSI OFF ROAD

LA CH31  TT

linda

Onks tuo päivämäärä hovissa päätetty? Edellisenä viikonloppuna, 23.-24.8., ois Bratina Trophy Lumisuolla, Pietarista muutama kymmenen kilsaa Käkisalmelle päin. Ite oon lähössä sinne jollain kalustolla.
Vois yhistää nuo tai sit lähtee molempiin. Miula viel 30. päivä työvuoro.