News:

Jos et ole saanut laskua jäsenmaksusta, laita viestiä lindalle, linda@wuoksioffroad.com

Main Menu

Worry Go's Russia 24-26.11.2017

Started by Patu925, 06.11.17 - klo:10:42

Previous topic - Next topic

Patu925

Worry Go's Russia 24-26.11.2017

Otsikon mukainen keikka ois suunnitteilla. Lähtö on perjantai Imatralta mistä Sveton puolelle ja sunnuntaina takas.

Alustavasti kaavailtu että ollaan noin max. 50km päässä Svetosta että mahdolliset nilkutukset takas Suomeen ei oo älyttömiä. Eli ollaan Mertjärvi-Sairala-Kamenogorsk alueella.

Kerhon puolijoukkueteltta on matkassa mutta riippuen väen paljoudesta eli varaudu alustavasti omaan majoitukseen.

Retki ois pikkupyöräpainotteinen mutta haastetta löytyy tarvittaessa ihan tarpeeksi jos joku sitä kaipaa. Alustavasti mönkkäreitäkin on lähdössä matkaan.

Jos kävi kiinnostamaan ja et ole vielä jäsen niin eikun kerhon jäsenyyttä hakemaan kun reissu vain kerholaisille. http://www.wuoksioffroad.com/jasen.html täytä hakemus ja laita se puheenjohtaja(at)wuoksioffroad.com osoitteeseen.

PikkuMyy

Tämän hetken tietojen mukaan pari autoa & pari mönkijää lähdössä

Eikä tarvia olla jäsen, jos tahtoo lähteä tutustumaan Venäjän kivoihin teihin  ::)
"Minä olen niin pieni, ettei minulle voi koskaan käydä mitään"

Seejii

Ensimmäistä kertaa matkassa autoja ja mönkijöitä. Saadaan kokemusta erillaisten ajoneuvojen kulkemisen yhteen sovittamisesta.
Jeep V8
Wuoksi Offroad