Poroon tarviis penkkiä, nopeesti hyvää ja halvalla, mahollisimman matalarunkonen, piä on katossa jo muutenkin.
pitänee tutkailla noist omista varaosa autoista et minkä kuntosia löytyy :) 405:n pösön penkki pitäs ainaki löytyy :) torstaina vois viimeistää ehtii tarkastelee asiaa..
ilmaseksi saat tosta varaosa jetasta penkin jos tuut hakemaan.
Vanhan rangen penkit löytyis
Ruupperin kuskinjakkarakin joutaa senkusta viet puis. Nii joo ja gsi kedautin apparinjakkara joutaapi myös, mut se ei suostu lähtemään vastikkeetta...
Yyperkedautin jakkara mehii jo paikaallaan. :-*