Worry-palsta

Tallin siivous => Ostetaan => Ostettu => Topic started by: Samsonite on 20.06.10 - klo:20:06

Title: Kuskinpenkkiä en tarvii ennää
Post by: Samsonite on 20.06.10 - klo:20:06
Poroon tarviis penkkiä, nopeesti hyvää ja halvalla, mahollisimman matalarunkonen, piä on katossa jo muutenkin.
Title: Vs: Kuskinpenkki
Post by: Tommo__79 on 20.06.10 - klo:21:34
pitänee tutkailla noist omista varaosa autoista et minkä kuntosia löytyy :) 405:n pösön penkki pitäs ainaki löytyy :) torstaina vois viimeistää ehtii tarkastelee asiaa..
Title: Vs: Kuskinpenkki
Post by: Ikonen on 20.06.10 - klo:21:52
ilmaseksi saat tosta varaosa jetasta penkin jos tuut hakemaan.
Title: Vs: Kuskinpenkki
Post by: P.Jäppinen on 20.06.10 - klo:23:25
Vanhan rangen penkit löytyis
Title: Vs: Kuskinpenkki
Post by: Reetu on 20.06.10 - klo:23:36
Ruupperin kuskinjakkarakin joutaa senkusta viet puis. Nii joo ja gsi kedautin apparinjakkara joutaapi myös, mut se ei suostu lähtemään vastikkeetta...
Title: Vs: Kuskinpenkki
Post by: Samsonite on 22.06.10 - klo:19:56
Yyperkedautin jakkara mehii jo paikaallaan.  :-*