Olisiko kenelläkään tiedossa kuka omistaisi maata ja joka olisi vielä myymässä semmosta josta voisi vaikkapa lohkoa pikkumökin tekoa varten rantatontin?
Minkäslaista haluat? Itelläin on jokunen ja tiedän muutaman lisää. Soittele 0500-716 290
Kiitos opastuksesta. :)
Tai venekkin saattas olla iha paikallaan.
Eikä.
(http://i267.photobucket.com/albums/ii293/petteriluu/150520101941.jpg)
Oot Hietsulta ostanu veneen ::)
Ostaisit sieltä kestävän ja tehokkaan mönkijän ;D
http://www.youtube.com/watch?v=HMmC4qa7-2U
Ostin mie sieltä aikoinaan 500 foremanin, josta pääsin just eroon. ;)
(http://i267.photobucket.com/albums/ii293/petteriluu/Romui5.jpg)
Toi kärri joutas vielä myyä jos joku tarvii.
Onks kippaava? ja paljon oravannahkoja?
Ei kippaa, kaikki Kempin pulteilla kiinni. Etu ja takalaita aukee, hiekkapuhallettu ja maalattu kunnon väreillä, uudet vilmivanerit. 195/65-15 renkaat, A-omekan vanteet.
Koko leveys 138 senttii siis pyöriin kanssa. Muutama satku ehkä ?
Itelleni sopis vähä nopeempi, ehkä baylinerilta joku. :)
Tää on vähän nopeempi, kuollut paino ja kokolattiamatto tosin puuttuu. 8)
(http://i267.photobucket.com/albums/ii293/petteriluu/marino/Elosyys09049.jpg)
uhkaako yhteysvenekkin valmistua?
No joo, pakko olla nopea kun bensaletkukin (sininen) on noin paksu..
Ai on vai?!? :o