Worry-palsta

Tallin siivous => Ostetaan => Ostettu => Topic started by: Mr.Paddington on 09.05.10 - klo:22:27

Title: Rantatonttia vailla
Post by: Mr.Paddington on 09.05.10 - klo:22:27
Olisiko kenelläkään tiedossa kuka omistaisi maata ja joka olisi vielä myymässä semmosta josta voisi vaikkapa lohkoa pikkumökin tekoa varten rantatontin?
Title: Vs: Rantatonttia vailla
Post by: wes on 09.05.10 - klo:23:57
Minkäslaista haluat? Itelläin on jokunen ja tiedän muutaman lisää. Soittele 0500-716 290
Title: Vs: Rantatonttia vailla
Post by: Mr.Paddington on 11.05.10 - klo:20:55
Kiitos opastuksesta.  :)
Title: Vs: Rantatonttia vailla
Post by: Mr.Paddington on 15.05.10 - klo:21:41
Tai venekkin saattas olla iha paikallaan.
Title: Vs: Rantatonttia vailla
Post by: Samsonite on 15.05.10 - klo:23:33
Eikä.

(http://i267.photobucket.com/albums/ii293/petteriluu/150520101941.jpg)
Title: Vs: Rantatonttia vailla
Post by: Skifo-79 on 15.05.10 - klo:23:39
Oot Hietsulta ostanu veneen ::)
Ostaisit sieltä kestävän ja tehokkaan mönkijän ;D
http://www.youtube.com/watch?v=HMmC4qa7-2U
Title: Vs: Rantatonttia vailla
Post by: Samsonite on 16.05.10 - klo:08:53
Ostin mie sieltä aikoinaan 500 foremanin, josta pääsin just eroon.  ;)

(http://i267.photobucket.com/albums/ii293/petteriluu/Romui5.jpg)

Toi kärri joutas vielä myyä jos joku tarvii.
Title: Vs: Rantatonttia vailla
Post by: wes on 16.05.10 - klo:15:26
Onks kippaava? ja paljon oravannahkoja?
Title: Vs: Rantatonttia vailla
Post by: Samsonite on 16.05.10 - klo:19:03
Ei kippaa, kaikki Kempin pulteilla kiinni. Etu ja takalaita aukee, hiekkapuhallettu ja maalattu kunnon väreillä, uudet vilmivanerit. 195/65-15 renkaat, A-omekan vanteet.
Koko leveys 138 senttii siis pyöriin kanssa. Muutama satku ehkä ?
Title: Vs: Rantatonttia vailla
Post by: Mr.Paddington on 16.05.10 - klo:21:23
Itelleni sopis vähä nopeempi, ehkä baylinerilta joku.   :)
Title: Vs: Rantatonttia vailla
Post by: Samsonite on 18.05.10 - klo:16:38
Tää on vähän nopeempi, kuollut paino ja kokolattiamatto tosin puuttuu.  8)

(http://i267.photobucket.com/albums/ii293/petteriluu/marino/Elosyys09049.jpg)
Title: Vs: Rantatonttia vailla
Post by: aslakki on 18.05.10 - klo:17:00
uhkaako yhteysvenekkin valmistua?
Title: Vs: Rantatonttia vailla
Post by: Mr.ElMaco on 18.05.10 - klo:18:45
No joo, pakko olla nopea kun bensaletkukin (sininen) on noin paksu..
Title: Vs: Rantatonttia vailla
Post by: Mr.Paddington on 18.05.10 - klo:20:03
Ai on vai?!?  :o